يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
دست بردار؛
از اين محصوري
كدام عيد.. !؟
كدام سفره ي هفت سين...!؟
تا از زمستان
چند قطره باران باقيست
دو ماهيِ
زلالِ چشمهايت را
از تُنگِ كهنه يِ كوچك بردار
و به آبيِ آرامِ
دريايِ آزاد بسپار
به چنين آرامشِ خواب
در آغوشِ
شيشه ي نازكِ دستهايِ شب
دل خوش نباش
من روزهاست
لبِ پنجره يِ اين خانه
در تيررسِ
سنگ بازيِ(سنگ اندازي) كودكانم
كاك باران ، ملكشاهي پاييز 92
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.