سه شنبه ۱۵ آبان
پندار،گفتار،کردار نیک شعری از زهرا ستایش کیا(زرشید)
از دفتر حرف من نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ۱۷:۱۰ شماره ثبت ۱۸۴۵۱
بازدید : ۲۵۲۵ | نظرات : ۱۴۸
|
دفاتر شعر زهرا ستایش کیا(زرشید)
آخرین اشعار ناب زهرا ستایش کیا(زرشید)
|
می زنم آبی خنک؛
بر آتشِ
پر خشمِ پندارم
می نوازم نت به نت؛
آهنگِ دل
بر غنچه ی خوش رنگِ گفتارم
روبروی صاحبان
آئینه می گیرم به دست؛
پاس میدارم
سپیدی های مو؛
در سایه ی نیکوی کردارم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.