ای آسمان من؛
بر قلب من بریز
رنگین شهاب های پر از التهاب را
گرمای عشق تو؛
جانی دگر دهد
این خانه ی ویرانه ی پر اضطراب را
بر من روانه کن؛
کالسکه ای ز نور
در کهکشان آماده کن جام شراب را
مستم کن و بریز؛
بر ذهن خسته ام
زیباترین گل واژه ی اشعار ناب را
بهرام قصه ام؛
از من نهان شده
بین بخت بسته ی منِ آلوده خواب را
ناهید و ماه را ؛
با چنگ و دف بران
شادی نما غمخانه ی حال خراب را
زرشید آسمان ،
گرما نمی دهد ؟
قلب کبودِ عاشق عالیجناب را !
عید غدیر غم بر دوستان و شاعران شعر ناب مبارک باد
دستمریزاد
خداکند که بیائی!