پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
و مرگ
و مرگ
و مرگ هم نمی تواند
مرا به انتهایم
گره بزند؛
من نمک پرورده ی آغوش توام
و آبستن خنده هایی
که زنانگی را
به تقدیرم برگشت می زند؛
پژواک نفس های موزونت
بر سقف بلند آرزوهایم
عشق را
در امتداد "ما" شدن
به "تو" می رساند،
نشان به آن نشان
که خورشید
در عصر هجدهم هر ماه
از زاویه ای کور
زندگی، بر من
می تابانَد...
#بهـــارهطــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادت استاد ارجمند❤❤
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام شاهزاده خانوم عزیزم❤❤
سپاس، عالی وجودید🌺🌺🙏
مهرتون مانانم | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند
سپاس از نگاه زیباتون 🙏🙏🌺 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند سپاس، زیبانگاهید
🙏🙏🙏🌺 | |
|
شعربانوی عزیز❤❤
درود و سپاس، زیبانگاهید
🙏🙏🌺🌺 | |
|
ادیب ارجمند درود و سپاس
زیبانگاهید
🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب بزرگوار سپاس از نگاه زیباتون 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند زیبا نگاهید، سپاس
🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از نگاه زیباتون
🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب بانوی مهربان ❤❤
سپاس از محبت و نگاه زیباتون🙏🙏🌺🌺
خواهش می کنم نفرمایید مهربانم، کم سعادتی بنده بوده گلم🤗 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از لطف نگاهتون
🙏🙏🙏🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیزم
زیباودلبرانه بود