چهارشنبه ۱۶ آبان
سکوت فریادی از معناست شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ۲۱:۵۲ شماره ثبت ۱۷۵۲۱
بازدید : ۵۶۹ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
سکوت فریادی پر معناست
وقتی دشمنانت یک عده؛
گرگ اند!
شبیهِ هیزم آتشی میماند؛
درونِ چشمانشان...
که انان فقط زوزه کشیده و
دم بجنبانند برایت!
و سخنانم؛
مانند, طعمه ای درون تله،
که به دام می اندازد آنان را!
به کوری چشم دوستانی که مردن برایم !
2
رسم نو
مشق زندگی را خط بزن
لابلای برگها از نو قلم بزن
جور دگر در من بمان
که نخورده نکشیده ندیده
نام عشق رسید به بطلان
بکش کشوی معرفت را
بکش
بکش بیرون
و دور بریز این آشغال را
لیاقت می خواست بخشیدنش
دگر نیست - و نگرد
که به رفتگر دل سپردمش .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.