دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ژاکان باران ملکشاهی
آخرین اشعار ناب ژاکان باران ملکشاهی
|
نه...!
چشمهايِ سياهت
بي جهت،
در انتظارِ
يك اتفاقِ تازه است
ديگر اين
برهنگيِ شمشيرت را
اعتمادي نيست
وقتي
تيزيش بر گردنِ
همه ي خاطره هاست
نه...!
اين سروده يِ سَركشِ
چشمهاي تو
ديگر آن غزلِ
دلنشينِ باكره نيست
وقتي
كوچه به كوچه
دست در دستِ
ناشرك ها
در كتاب ها مي چرخد
و فقط
دلخوش به
شمارشِ تيراژ هاست
نه...!
چشمهايِ سياهت
بي جهت ،
در انتظارِ
يك اتفاقِ تازه است
----------------------
كاك باران (كبوتر باران) ملكشاهي ،دوشنبه ۴ شهريور1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.