جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا ستایش کیا(زرشید)
آخرین اشعار ناب زهرا ستایش کیا(زرشید)
|
تکه یخی
شکست
سکوتِ ظهر تابستان
پارچ،
برای حفظِ تعادلش
عرق کرده !
***
تارهای مو
آب از
سرچشمه ی دل می نوشند
آه ه ه ه ه
چه سیاه دل بودم
در جوانی
***
خوابم را ربوده
کلاغِ اندیشه ها
همچو پاندولی
پهلو به پهلو
فضای رختخواب را
گهواره میکنم
"درود بر شما همراهان همیشگی شعر ناب"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.