جمعه ۲ آذر
بارش مستانه ی صدها بلور شعری از شیدای یاس
از دفتر ماه گرفتگی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۴۰ شماره ثبت ۱۶۱۹۱
بازدید : ۶۷۵ | نظرات : ۷۲
|
آخرین اشعار ناب شیدای یاس
|
ساکن میخانه ی گسیوی نور
خواهش بی پرده ی عشقی چه جور
نام تو حک ، بر خم ابروی ماه
طاق تماشای تو بزمی حضور
مست نگاهت همه جا حال خوش
باده ی انگور، سپارم به گور
شاه نجف، شاه قلوبی نگر
اشک ملائک به تمنا وفور
سجده ی بینای تو عرشی شگفت
من به خجالت همه دنیا قصور
سائل چشمان تو آشوب شد
بارش مستانه ی صد ها بلور
عرصه ی پرواز صباحی سپید
نور خدا بلکه نور فراسوی نور
لاله ی محراب شهادت ،عروج
دست خدا منتظرت در عبور
بانگ اذان ناله کند یا علی(ع)
عاشق ومجنون تو عفوش صدور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.