جمعه ۲ آذر
انتظارم , انتظارم , شب و روز شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۱۵۳۰۶
بازدید : ۶۶۸ | نظرات : ۶۲
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
من تک درختی پیر , توی کویر
برتک شاخم نشستی ، سبزگشتم , دلی سیر
حجم نفست ،هووو، به زیر پایم ، چشمه ی جوشید
کویر پر ز یاس سفید ، دمی که نگاهت خندید
روشنی پرهایات عمق تاریکی ام را درید
ز نوای داودیت جمله خوبان ، به اغوشم پر کشید
بسی شعمها روشن شد , به کنارم ،شب که از راه رسید
شفا گشتم ، دوا گشتم ،مرهمی ،
بر زخم هرآنکه به کنارم دمی ضجید
اما چه سود ؟؟؟؟؟؟؟؟
که عاقبت, باال پرواز برستی
اوج هایت را ,درون چشمانم ببستی
دلم را دنیای لرزاندیو . ره سماء برفتی
زان پس انتظارم , انتظارم , شب و روز .....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.