يکشنبه ۲۷ آبان
خواب و خیال شعری از زهرا مددی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۱ شماره ثبت ۱۲۹۸۹۸
بازدید : ۱۵۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب زهرا مددی
|
«...منتخب از کتاب نشان دلبری، زهرا مددی...»
زندگی، خواب و خیالی بیش نیست
گر برنجی، شادی ات در پیش نیست
بعد از عمری، می دهی جان را به باد
هیچ چیز جز عشق، نمی ماند به یاد
در جهان آخرت هم، دل نکوست
یار حق باشی، بهشتت پیش روست
چون که گفته است، خدای مهربان
بعد مردن، دل شود بی شک عیان
حق به حق دار می رسد، دلبر به یار
نیست دیگر هیچ کس در انتظار
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و سپاس فراوان از لطفتان | |
|
سلام و درود و سپاس فراوان از لطفتان | |
|
سلام و درود و سپاس فراوان از لطفتان | |
|
سلام و درود و سپاس فراوان از لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مفهومی و زیبا
برقرار باشید