با نام و یاد خداو ند متعال
و باکسب اجازه از مدیریت محترم سایت شعرناب
شعر .راز پنهان.
.... معما....
زرنج دوریت جانا به دل فریادم آمد
م ه ه ف .. ر.. ...م .... ر. ...م .مد
با عرض سلام وادب واحترام از اعضای محترم شعر ناب.
شعرا . استادان ارجمند دعوت میشود که با حضور ارزشمند خود
در برنامه .معمای . شعر راز پنهان. شرکت فرمایند
اما .... متن. شعر. راز پنهان.
هرکدام از عزیزان توانستند جای خالی .نقطه چین..
سطر دوم شعر سروده شده ی بالا را . باتوجه به اینکه
در هردو بیت
به طور مساوی در هرکدام ۲۶ حروف. الف با. تنظیم شده و
نامی. آسمانی. در آن ذکر گریده را
.به طور صحیح انجام دهند
ضمن تجلیل. ازطرف مدیریت محترم سایت برنده اعلام
خواهند شد.
بدیهست که این برنامهبه قید قرعه
سه برنده خواهد داشت...به ترتیب اولویت
نفر اول ۶ ماه اشتراک و نفر دوم.۳ ماه ونفر سوم ۲ ماه اشتراک
هدیه ازطرف مدیریت محترم جناب استاد احمدی زاده ملحق.
دریافت خواند نمود.
قبلا از حضور ار زشمند همه ی عزیزان تشکر و قدر دانی میشود.
فتحی...تختی ۲۲ .۱۰ . ۱۴۰۲ شمسی
با آرزوی سلامتی ودل خوش همه ی مردم دنیا
انشا الله
به اطلاع می رسانیم تنها تا روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه فرصت ارسال دارند تابه یاری خداوند برندگان این مسابقه خوب ومختلف و ارزشمند را اعلان نمائیم.
خادم قلم گوهربارتان سید حاج فکری احمدیزاده (ملحق)