يکشنبه ۴ آذر
آب روان شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۳۸ شماره ثبت ۱۲۶۴۳۷
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
جوی آبی پر آب،
سبزه هایی زیبا،
بوی گل ها در هوا،
بلبلی آواز خواند.
در کنار جوی، باغی آباد،
حصارش از سرو بلند
خوشه های انگور،
دانه ها به رنگ ارغوان،
بوته های خوشرنگ،
مرد باغبان خندان.
صدایش را می شنیدم از دور،
لب آن آب روان.
پای من بود در آب.
من چه شادم امروز.
«هیچ»
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سرور سپاس از مهرتان گرانمهر 🌹🙏🏻 مانا باشید | |
|
درود بر شما ارادتمندم مانا باشید | |
|
درود و سرور سپاس از مهرتان گرانمهر مانا باشید بزرگوار | |
|
درود بر شما سپاس از مهرتان مانا باشید | |
|
درود بر شما سپاس فراوان از توجه شما ارادت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و امید بخش بود