جمعه ۲ آذر
پتروس شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۱۲۳۶۲
بازدید : ۱۰۰۱ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
شب،حسابم را الک کردم،
برق از سه فازم پرید!
ریال ماندُ، صفرها یکی یکی رد شدن.
ارز هنوز دستهایش بالاست.
نان شب را هم که محتاجیم،
روی شیشه زدم،
به زودی شکست را ور می چینیم.
پدر گفت:
آخر ماه پتروس می آید،
شاید ده انگشتش، سوراخ الک را پر کند!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.