نوحه
ای شه دین یاحسین سید و مولا حسین
بر تو درود و سلام سرور و آقا حسین
ماه محرم رسید در همه جا شور وشین
صبح قیامت دمید از افق مشرقین
چشمه خون خداست زخم گلویت حسین
خدا بود خونبها خون ترا یاحسین
ای شه دین یاحسین سید و مولا حسین
بر تو درود و سلام سرور و آقا حسین
وای که سبط نبی به دشت کرببلا
داغ جوانان بدید ز دست قوم دغا
رفت ز دار فنا خامس آل عبا
ریخت شرر بر دلم این غم مولا حسین
ای شه دین یاحسین سید و مولا حسین
بر تو درود و سلام سرور و آقا حسین
کشته شده خسروی کوست ولی خدا
سلیل شاه رسل احمد خیر الورا
کشتی درماندگان چراغ راه هدا
پور علی شیر حق زاده زهرا حسین
عشق حسینی مراست چراغ راه بقا
سینه بزن سینه زن در غم خون خدا
زیر لوای حسین جای گزین از وفا
تا که شوی رستگار به راه آقا حسین
سامع مسکین صفت بردرت از مادحان
ذکر زبانش بود مدح شما خاندان
دامن آل ولا گرفته محکم به جان
نما قبولش ز لطف گدای درگاه حسین
ای شه دین یاحسین سید و مولا حسین
بر تو درود و سلام سرور و آقا حسین
۲۲/۳/۱۴۰۲
مفتعلن فاعلن مفتعلن فاعلن
کلیپ نوحه 👇
https://youtu.be/I7c8bAdo9lM