باب جنان
ای گل ریــــحان پیمبر حسین
زاده آزاده حیــــــــــدر حسین
بـــاد ســـلام خـــــداونــــدگار
بــر تــو و آل تو مــکرر حسین
باشـــی تو کشتـی نجات همه
شمع هدا مرشد و رهبر حسین
بــر هــــمه افــــرادِ جوانان خلد
خوانده ترا سید و سرور حسین
بهتـــر و مهتر ز زمیــــن در فلک
قرب و مقــــــام تو فراتر حسین
روضه تو باب جنــان است یقین
می رود عشــاق از این در حسین
وادی عشــــاق بــــــود کــــوی تو
امن بود بر همــــه یکــسر حسین
می نشــــود ســرد یقــــین تا ابد
است به دل عشق تو اخگر حسین
دیـده عشــــاق تو خنــــدان بــــود
در لــــحد و برزخ و محشر حسین
می نرســد بوی جــــنان بر مشام
آنکه کند بغــــــض تو دلبر حسین
گفت حسین از من و من از حسین
شاه رســــل جــد تو سرور حسین
آدم الی خاتــــم همــه در غم اند
بهــــر تو ای میــــر فلک فر حسین
خطــــه خلــــد بریـــن است یقین
روضه ی پر نــــــور مطهر حسین
آیــــه قــــــــــرآن تــــــلاوت نمود
بر سر نی شــــــاه جدا سر حسین
حب و ولای تو بهشــــــتم دهــــد
ای شه دلهــــــای منـــــــور حسین
پیروی راه تــــــو همین سامع ام
شو تو شفیع ام به محشر حسین
شب عاشورا
دوشنبه ۱۴۰۲-۰۴-۲۵
در وصف سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام