جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب سید مصطفی سامع
|
صحرای کویر
روز هــمــایـون غــــدیـر آمــــده
جشـن خوش میرو وزیرآمــــده
وحی خداوند جـهـان بـاشد ایـن
روح الامین نــــزد بشـیــر آمــده
بعـــدِ حــــج ازمـکـه نبـی کـریـم
جانــب صحـــرای کـــویـرآمـــده
دیـــن خـداگشـتـه به حــد کـمال
آیــــــهِ بَلِّـــــــغ ز قـــــــدیـر آمده
منـــبر ازبـــــارشتـــرها بســاخت
دو رو بــرش جــمــعِ کثــیر آمده
مـــــاه دلارا ســـر منـــبـر دمـــید
شعــــشـــعهِ نــــورِ منـــیر آمــده
دســت علـی سـوی سما برد نبی
دُر سـخــــنش دُر شـهـــــیر آمده
رهبـر هـر کـــس که منم بعد من
ابـن عمـم بــــــر همـه میــر آمده
کــرده درآنـجاهمــه بیعت بـه او
تهنیـت از شـــــــاه و فقـیر آمده
جشـن سـروراسـت بـه پا سامعا
نغمــــهِ تو عامــه پـــذیـــر آمده
سه شنبه ۲۲-۰۳-۱۴۰۳
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا علی مرتضی علیه السلام