جغله پک و پوز پپهای
جغور بغوری میگفت و
فکر میکرد
جختی!
با جفنگ مفنگاش،خیلی هنر میکرد
جنگولک بازی و جنجال و قیل و قال
آی جنم دار و بیجنم،
بیا و ببین و فقط!
حرف و خرت و پرتای من بخر
داداش! داغونتم
سرتق سفت و سخت
سوگور ومنگ و ملنگ قلم ملمتم
فزرتیهای فکسنیی مثل من
پیش تو که رنگی نداره
تو خدای شعر و ادب و هنری
آقای آقایان
قلچماق و قلدر و قوقوسی و یاقوت و قمری
هرکی پای شعرت و امضا نکنه
خودش و چاکر و نوکر و بندهی درگاهت نکنه
یا فقط بگه بالای چش شعرت،آب مروارید آورده خیلی پیره
یا خدایی نکرده یه گوشه از اونو بخواد لت بزنه
خلاصه هر که دو سه بار نامهی آی لایوووو آی لایوووو ننویسه برات
لاوی میکنی با تیر و طائفهت!
گوشش و میپیچونی،تو خودت آقای شمرو پیچ شمرونی
یا اگر زورت برسه،یه قاشوقی میزنی،
مثل خاشقچی پار و پیرار،حسابی اونو قاچ قاچ میزنی
خلاصه خیلی آقایی مشتی،
تو رو به خدا بگو،از کدوم دار ودیار و خرابآباد هستی