پنجشنبه ۱ آذر
بهار شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۱۱۸۵۶۴
بازدید : ۸۰۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
جان به جانان دهم از شکوه رویش هروز
باز آ وقت بهار است و اکنون نوروز
قدمت سبز تر از خلعت دشت و صحرا
یک جهان نو کن از این کهنه ی پیر دیروز
شوکت باد بهاری به تربت بگرفت
ارمغان بوی تورا کین بهار است هنوز
صبح خندید و نوید از تو باران و گلم
سال ما بس نیکوست هر روز نوروز
شکر لله که به رحمت بخریدند مارا
هم بهار است همی می بنوشیم سی روز
قدم از جای قدم های تو کردم تسلیم
شه خوبان به وصل تو هنوزم هنوز
صله عالم به دعا ده تو اکنون خائف
تحویل گشت بهارو واین وقت بهروز
|
نقدها و نظرات
|
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید .