پنجشنبه ۱ آذر
نور شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیب بند
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۰۱ شماره ثبت ۱۱۶۵۸۹
بازدید : ۲۵۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
ای تجلی طاها کنایه آیه مشکات
ذات نور السماوات الارض، باطن آیات
ای جلوه حق ای دلیل خلقت العلا
ام الکتاب، بر قلمت گشته هویدا
حجت به فُلک، چرخش سیر نگاه توست
والارض قبضة به یدِک در شفاع توست
ای لیطفه ی رحمان رضی عندةالرضوان
ای چشمه ی کوثر، آیه آیهی قرآن
ای دست هدایت صلواتٌ علیکِ حق
ام الحسین همسر حبل المتین حق
رزق کریم آل ابا، مادر زینب
خنده های نبی ای، زندگی ما سبب
قطره، کجا شرح توای، دریا کند
این کم کجاپس بتواند زیاد کند
مادر که شدی رحمت حق جلوه گر کنی
دوستان حسین از صف محشر جداکنی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس گذارم بزرگوار | |
|
متشکرم استاد بزرگوار ازلطف شماست سلامت باشید | |
|
سلام سپاس گذارم استاد بهرامی | |
|
متشکرم استاد کاظمی عزیز | |
|
ممنونم از لطف شما بزرگوار از حضور شما سپاس گذارم | |
|
متشکرم استاد دهقانی ارجمند به دیده لطف نظر فرمودیید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید