يکشنبه ۴ آذر
شهید شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۲۴ شماره ثبت ۱۱۷۳۹۵
بازدید : ۲۲۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
در قبال کرده جانم اگرش تو می پسندی
که جز این متاع نباشد به کف خلوص رندی
با تمنا به وصال تو طبیب درد مندم
صنما عطا کن ای جان به مریض نیم نگاهی
سر زتن برید این صبر در فراق دیدن تو
پاک باز جان ببازم گر بیایی گر نیایی
خاک اگر کند امانت این راز سینه ی ما
شکوه ها کنم ز هجرت درسیاهه ی چاهی
قمر این سفید روشن به نگاه شمس زیباست
ماهم ای مهر زیبا نظری به من نمایی
زینت جمال به این است که ببیندش چشمان
بی نگاه تو زیبایی چه شود که رخ نمایی
تو شهید دیدنت کن این آسمان جل را
کور کر نمانم ای یار در خیال نیم نگاهی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام برشما متشکرم استاد بزرگوار | |
|
متشکرم بزرگوار اما من قافیه و وزن را رعایت کردم امید وارم باز دوباره با دقت بخوانید | |
|
سلام ممنون از شما اما مصوت ی میتونه قافیه باشد ولی اکثر شاعران استفاده نمیکردند به تنهایی البته من درتلاشم که بهتر کنم متشکرم از نظرتون البته شعر تنها کلمه های موزون نیست کلمه کالبدی بیش نیست این روح کلمه است که شاعر فانفخ فیه میکنه وشعر و کلمات جان میگیرند درسته اشعار من شاید کمی اشکالات داشته باشد اما این اشعار زندست و پر حکمت البته درک فهمش هم در عوام نیست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بیشتر شعر بخوانید