دوشنبه ۵ آذر
بوســـــــــــــه شعری از سودابه طهماسبی
از دفتر اسیــر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۴:۳۲ شماره ثبت ۱۱۴۹۲
بازدید : ۹۲۹ | نظرات : ۶۳
|
آخرین اشعار ناب سودابه طهماسبی
|
بوســــــــه
بوسه هایم را درگذر باد نهاده ام
پنجره هایت را بگشای
تا گونه های نجیب تفته از شرمت را
در التهاب احساس ناب
باد در طواف بنشیند
سودابه طهماسبی بهار 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.