سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        امانتداردلهای عاشقان

        شعری از

        جواد نسیمی

        از دفتر غزل نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ۰۷:۵۱ شماره ثبت ۱۱۲۰۷
          بازدید : ۷۱۸   |    نظرات : ۱۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جواد نسیمی

        ای همیشه، جای تو -اوج ِآسمان -             ای   امانتدار ِ دلهای ِ   عاشقان
        ای همیشه،مطمئن! ای تو بهترین!          انتخاب ِ من به هر نقطه ی جهان
         
        مظهر مهری !، نشان ِ  ِ تمدنی  !                یادگار ِ  ماندگاران  ِ  سرزمین !
        می درخشد ، چون  امیرِ کبیرها                برتنت ، نام بزرگانِ سرزمین !
         
        ای که گسترده ترینی ،درارتباط             صاحب سرویس ِنوچون وب آگهی
        مایه ی ِآرامش ِ شهر  و روستا         -هستی و آسودگی هدیه می دهی
         
        کارت پستا ل ِجدید ِ الکتریک                     پیشتازوویژه وُ پست مستقیم
        تمبرشخصی رَه ِ ثبت خاطرات                   تمبر ،آیینه ی  ِ فرهنگی ِ  عظیم
         
        مطمئن ، پویا ، سرآمدو جاودان                    صرفه جویی درزمان،انتخابِ  پست
        حفظ ِ شهرُ وخاک  از آلودَن ِ   هوا                  هرکجای ِاین جهان، انتخاب ِ  پست
         
        بین سرمای ِ زمستان ، چه مهربان؟!                پستچی مانند یک کوه ِ استوار
        کوچه ،کوچه  ، می رود  تا  بنا کند                   فصل شیرینی  به  پایان  انتظار
         
        ای  رسولان ! ای پیام آوران پاک!                  ای کبوترهای آباد وماندگار!           
        آفرین!، بر همت آهنین تان                           زنده وپاینده باشید واستوار!
         
                                                                                                             جواد  نسیمی-اسفند91
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0