جمعه ۲ آذر
غزل1 شعری از جواد نسیمی
از دفتر غزل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ۰۳:۵۴ شماره ثبت ۱۷۲۵۱
بازدید : ۱۰۶۹ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب جواد نسیمی
|
پوشیده یک رکابی قرمز وراه ، راه
با سیب سرخ حک شده ای درمیان ماه
آنسوی پلک پنجره ها ایستاده ای
بر شانه آبشاری از ابریشم سیاه
می لغزم از درون خیابان کنار تو
تا مستطیلهای بلورت شود پناه
جز خط گونه هات، هدایت نمی کنند
این کوپه کوپه خستگیم را به ایستگاه
نیلوفرانه دست بر پیکرم بپیچ!
رقصی دو باره راه بیانداز تا پگاه!
مضراب را به صحنه ی سنتوریم ببار
دیوانه وار مرتعشم دار بر« سه گاه»
دنیا که اشتباه بزرگی شمرده اند
-من با تو راضیم به همین باز، اشتباه
دیگر به کوه تکیه میسر نمی شود
آغوش دره های توام باد تکیه گاه!
نقد مانعی ندارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.