جمعه ۲ آذر
سکوت زمزمه می کنی شعری از جواد نسیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۱۳۵۱۶
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب جواد نسیمی
|
سکوت زمزمه می کنی
سالهاست
روزی هزار بار،
گرده تعویض می کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.