جمعه ۲ آذر
اندوه خدا شعری از جواد نسیمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ۱۷:۳۸ شماره ثبت ۲۴۱۳۴
بازدید : ۷۲۵ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب جواد نسیمی
|
(اندوهخدا)
تلخی حادثه ها راحس کرد
ساکت سردصداراحس کرد
لحظه ای ماند ولی جاری شد
تیره ی حجم هواراحس کرد
شهرآغوش فراموشان بود
چندجاماندن پا راحس کرد
کوچه ها بی تو چه بی باران بود
میشد اندوه خدا راحس کرد
داشت تردید نفس رامی کشت
داشت تردید...بلا را حس کرد
صحبتش گرچه توانستن بود
نتوانست! -خطارا حس کرد-
احتمال گریه ا م بسیاراست
میتوان آخرما راحس کرد
**********
بی توموسیقی تلخی جاریست
می شد ای کاش دعاراحس کرد!
بی توآغوش قنوتم خالیست
کاش می شدکه شمارا حس کرد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا می سرایید
درودتان
درپناه حق