اسوهی صبر که بوده ، چه غمی ! وای حسین
تشنهی کرببلا را چه لبی ، آب ! حسین
آن دریغ قوم حساب هیچ نخوانید زبان
کیست بر دار ملامت ، همه در خواب ! حسین
گفته بود ست پیمبر که بهشتی و تو سرور
پس به گوش باش دهان ،اصل شراب ! حسین
~~~~~~~~
گر بمیرد حق نهان ،،،،
،،،،،،،،،،،،،،،،،,,,,,,,,زندگی دردی ست سر تا پای جان
ای تو عاقل پس بگو
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، درد عیان کی، چه آید بر جهان
~~~~~~~~
عشق را از سر کشید
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، در چالهای دور از دهی چالش کنید
بغض چون در سینه باشد
،،،،،،،،،،،،،،,،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، داد هر روزش، جهانی کر کند رسوا
~~~~~~~~
وطنم با تو میگویم
چه پاها که بال شدن
چه بالها که پر شکستن
چه سرها که حلاج شدن
چه دستها که دست دادن
،،،،،، فقط
برای زندگی و زنده بودنت
و
عشق چراغ هستی بخش خانههایمان
آروین تیرماه
پ . ن
گردنم را گره میزنم به بندی نامرئی
تو هم مواظب باش
خفه نشی
::::::::
دلم میسوزد برای روزهایی که تنگ همدیگر بودیم
سروده ی امام حسین تان زیبا بود
موفق باشید