يکشنبه ۲۷ آبان
عزم نبرد شعری از قائمقامی نیلوفرآبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۰۰ شماره ثبت ۱۱۰۸۳۴
بازدید : ۲۷۵ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر قائمقامی نیلوفرآبی
آخرین اشعار ناب قائمقامی نیلوفرآبی
|
این نه اول خون دل مظلوم است
قرنهاست تپش پشتتپش مجنون است
کعبه دل حرم است و قبلهاش هم یک مضمون
تاج سر گنبدی و نقش دلش همچون خون
سوی میقات ک ره پوید و هم دل جوید
مرهم دل ضربان مقصد آن میروید
هم به معراج بیاندیشد و هم روز وصال
چه نفسها ک نیامد و خیالی و چه حال
هرچه هست و هرچه بود و هرچه آید همه درد
غم محبوب و قیام طلب و عزم نبرد
به جز از روی توامنیست هوایم جانا
گنهم بخش و بخر قلبمو روحم جانا
من فقط روی تو خواهم، و نه این روضه رضوان
و رضا و کرم و معرفت و بخشش و غفران
روز آخر که وصالت برسد دستم خالیست
تو ببخشای و براتی به دو دستی که تهیست
🍃🌸نیلوفرآبی🌸🍃
۱۴۰۱-۰۳-۱۳
۰۱:۰۰
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و احترام نظر لطف شماست | |
|
سلام و احترام
خیلی ممنون از راهنمایی شما بسیار استفاده کردم دریافتم ک راه طولانی در پیش هست
سپاسگزارم | |
|
بزرگوارید. سپاس فراوان
به شعر ناب امده ام تا که کمی صفا کنم تمام شعرهای ناب بخوانم وثنا کنم
آنچه سرودهام ولی شعر نباشد و سرود بلکه کلامیست ب نظم آمده ام هجا کنم
یادبگیرم از شما دانشی ارتقا دهم سبک بیاموزمو باز وزن و عروض بدا کنم
گرچه ندارد این سخن وزن و کنون عروض هم لیک امیدم است تا حق نمک ادا کنم
یداههای جهتقدردانی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قالب؟