يکشنبه ۲۷ آبان
از روز ازل بود شکفتیم ....... شعری از قائمقامی نیلوفرآبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۲ شماره ثبت ۱۱۰۷۹۰
بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر قائمقامی نیلوفرآبی
آخرین اشعار ناب قائمقامی نیلوفرآبی
|
از روز ازل بود شکفتیم ...
"تیغ و تبری نیست که ما را نشناسد
تن خستهتربن شاخه این جنگل خشکیم"*
روزی که شکفتیم کسی راز ندانست
با آنکه شکفتیم به هر روز شکستیم
از درد شکست و غمهجران نهراسیم
امید به وصلش برسانیم و سحر باده پرستیم
در میکده یا در بر محراب چه فرق است
گر بر سر کوی رخ دلدار نشستیم
مارا چه هراساز شب و سرما و تلاطم
آرام بمیریم که عهدی نشکستیم
دیدار رخ یار و سلامی به حبیبان
از روز ازل بود شکفتیم و شکستیم
نیوفرآبی🌸🍃
۲۰-۳-۱۴۰۱
۷:۰۵
* به نقل از جناب آقای مجتبی شفیعی
این کلمات با الهام از غزل زیبای ایشان نگاشته شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد