آرزویم
تقدیم به محضر حضرت صاحب الزمان عج
دو خط احساس و قلب بی قرارم آرزوست
چند بیتی ناله در شبهای تارم آرزوست
خاطراتت را که آوردی دلم آتش گرفت
آن چنان میسوزم امشب که مزارم آرزوست
با من از باران بگو شاید هوایی تر شدم
من خزان سردم و دست بهارم آرزوست
من نمک گیر سر زلف تو هستم سالها
بار الها هر غزل زلف نگارم آرزوست
دیشب از داغ تو در میخانه ها خوابیده ام
پرکن این پیمانه را قلب خمارم آرزوست
خواب میدیم تو بودی و من و آواز باد
شعر میخواندیم و چشم گریه دارم آرزوست
بعد از آن رفتی و من ماندم کنار سنگ ها
کاش میبردی مرا ترک دیارم آرزوست
حال و روزم را که میبینی بیا و رحم کن
من هم آغوش غمم سوز سه تارم آرزوست
درد دل با رود میکردم سر سجاده ها
بعد از آن صبر و قرار چشمه سارم آرزوست
خسته ام از شام هجران و به دنبال وصال
خوب میدانی که یارم را کنارم آرزوست
از خدا میخواهم امشب تا ببینم روی تو
ناله کردم گریه ی بی اختیارم آرزوست
دل خوشم با اینکه می آیی و می بوسم تورا
بوسه از روی تو با قلب دچارم آرزوست
عارفه مرادی
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف انتظار
یا مهدی(عج) ادرکنی