چهارشنبه ۲۳ آبان
بلبل شیدا شعری از عارفه مرادی
از دفتر زنده است هنوز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۰۶:۱۳ شماره ثبت ۱۰۸۹۰۷
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب عارفه مرادی
|
بلبل شیدا ببین ! ناله ی او بر هواست
گل سر صحبت به او کل جهان را فناست
گفت که عاشق تویی نو گل بستان منم
نغمه ی مستانه ات بر تن من چون دواست
خسته و نالان چرا؟ بر سر شاخی نشین
صوت خوشی سر بده، بر همگان این به جاست
شور به پا کن که عمر می گذرد مثل باد
غنچه ی خندان ببین از همه غم ها رهاست
موسم دلدادگی رقص شقایق نگر
نرگس مستان کنون فارغ این ماجراست
داغ جدایی زند بر دل بلبل شرر
حال خرابش ببین بر لب گل صد دعا است
بهار عاشق تو هم محرم اسرار باش
هر که نباشد چنین بر همه کس بی بهاست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و ناب است
درشب تاریک نور مهتاب است
قاصدک نسیم بهاروسبز و آب است