چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر روح اله سلیمی ناحیه
آخرین اشعار ناب روح اله سلیمی ناحیه
|
یارا نظری بردل تنگم گذری کن
برجان منی ازرخ مهرت شرری کن
دیوانه چه سرداردازاین شور مهستی
بامابه دمی عاشق وعشقت توسری کن
لیٖ نِعمَةَ لَوکانت مِن قبلَ تو پیدا
قسمت نشدی لیک به قسمت دگری کن
روزم نه شب ازشب نشودروزوندانی
با من چه کند نازو خیالت نظری کن
عالم همه درسوگ زمستان و خزانش
من اوج بهارم چو کنارت ثمری کن
زین عشق که در سینه مدامت طلب ازمن
در طالب معشوق چو صنعان گبری کن
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی گرامی سپاس از نگاهتان🙏🌹🌹 | |
|
سپاسگذارم بانوی بزرگوار استاد آهنگران عزیز 🙏🙏🌹🌹 | |
|
سلام و درود استاد مهربانی شعری است که به درخواست دوستی نوشتم وجرنه من خیلی وقت است شعر عاشقانه این سبک ننوشتم عاشقانه عرفانی چرا سپاسگذارم از توجهتان 🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاس بانو استاد شعله زیبا خواندید و لطف کردید🙏🙏🌹🌹 | |
|
سپاس بانو حسین زاده بله زیباست مثل همیشه اما نگاه و نظر لطف شما بزرگان ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🙏 | |
|
سپاسگذارم بانوی بزرگوار استاد رها 🌺🌺🌺🌺🌺 | |
|
سپاسگذا م بانو استاد عباسی نگاهی پرارزش دارید🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
موثر و پر معنی