پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مرضیه سادات هاشمی
آخرین اشعار ناب مرضیه سادات هاشمی
|
هردو چشمت غیب گویی میکند ای ساحره !
کاش اسطرلاب همراهت نبود ای ماهره !
عطر خوش بوی غزل دارد قلم موهای تو..
دست هایت را به مویم می کشی ای شاعره !
تا سرازیر دِلم با شعر عاشق می شوم
با سقوطم تازه می بینی مرا در دائره!
بال هایم را شکسته باد و طوفان زمان
ساکتم ...ساکت تر از گنجشک های طائره...
مانده ام در قرن اهرام سه گانه در قدیم....
سایه بانی نیست بر تندیس های قاهره
دفترم گم شد،ورق ها سوخت،یادم نیست کی
اینهمه در بی خیالی محو شد آن خاطره
کاش بودی در کنارم نازنین ،همسایه ام
طاهره ....ای طاهره .....ای طاهره ....ای طاهره
#مرضیه سادات هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون....حواسم به زبان نبود... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود