يکشنبه ۴ آذر
افسوس شعری از علی رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۹۶۳۵۴
بازدید : ۲۸۲ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
آه، از این همه افسوس که در سینه ی ماست
تیرِ صد کینه نصیبِ دل بی کینه ی ماست
شادی از عالم ما خسته دلان رفته ولی
غم و اندوه و بلا همدم دیرینه ی ماست
هر چه سهراب صفت بذر وفا کاشته ایم
گندمی غرق به خون حاصل تهمینه ی ماست
مثل فرهاد تراشیدنِ دل از ما بود
جای شیرین شبحی شوم در آیینه ی ماست
ما که محصورترین قومیت تاریخیم
کدخدا باز به دنبال قرنطینه ی ماست
مجلسی پر شده از کرکس و روباه و خروس
دزدی از این سه نفر صاحب کابینه ی ماست
نکند ساحره ای دهکده را جادو کرد
توله روباه شلی در دلِ مادینه ی ماست
عمرِ بیداری مان در خم یک کوچه گذشت
کوچ عطار نمایانگر پیشینه ی ماست
ما که در طالع مان شنبه ی مرگ آور بود
خبر آمدنی آخر آدینه ی ماست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ارادت بهنود عزیز درود بر وجودت مهربان مستدام باشید🙏🏻🙏🏻🌺🌺🌺🌺🌺❤ | |
|
سلام حمید جان ممنون مهرتم رفیق وجودت بهترین عزیز دل بمونی همیشه🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺❤❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
مبین مشکلات جامعه
آفرین بر تعهد قلمتان
موفق و پیروز باشید