چهارشنبه ۷ آذر
ناگزیری شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۱:۲۶ شماره ثبت ۹۵۳۷۶
بازدید : ۳۲۹ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
خودت هم دوست داری این که از من ناگزیری را
اسیران گاه عاشق میشوند حال اسیری را
تو میمانی و میمانم که میدانی و میدانم
که کودک ها نمیبخشند دندان های شیری را
مرا آزاد تر کردی به هر شکلی و تغییری
درون دست هایت میدهی یادم خمیری را
بیا همراه من در زیر باران یادمان باشد
که گاهی آسمان هم دوست دارد سر به زیری را
به غیر از حسرت و دوری از جمع رفیقان چیست؟
که من از نوجوانی زیستم دوران پیری را
و هم پایت دویدم تا تبسم کردی و گفتی
خودت هم دوست داری این که از من ناگزیری را
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون | |
|
ممنون از شما دوست عزیز و از نگاه زیبایتان سلامت باشید | |
|
ممنون از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود