سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        فصول زندگی

        شعری از

        بهروز حبیبی

        از دفتر شعر نو نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۹۴۶۵۱
          بازدید : ۱۸۹   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        در بامداد یک روز بهاری
        در آن ساعت که گنجشکان سرود عشق می خوانند
        و زرین بال خود می گستراند بر زمین خورشید
        و جاری می شود هستی
        من زایش بی اختیار خود را به گریه نشسته ام.
         
        در ظهر تابستان داغ
        در آن لحظه در آن هنگام
        که پنهان می شود از فرط گرما
        سایه ات در زیر پاهایت
        به امید بدست آوردن گوهر
        غرور و جوانیم را با خنده گریسته ام.
         
        در شامگاه روز پاییزی
        که برگ از شاخه می ریزد
        و رنگ چهره ها هم رنگ می بازد
        پریشان خاطر از احساس تلخ و شوم ناکامی
        کرامت انسانی ام را با بغضی سنگین فرو خورده ام.
         
        در نیمه شب زمستانی سرد
        که سپیدی برف برونم را
        و سیاهی شب درونم را فرا گرفته است
        و می لرزد تنم از ترس یا سرما
        و بانگ زوزه ی گرگان
        به کامم وحشت و تردید می ریزد
        خاکسپاری خویش را به حجله نشسته ام.
        پاییز 93
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۱ شاعر این شعر را خوانده اند

        بهروز حبیبی

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0