دوشنبه ۵ آذر
مناجات سحرگاهان شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۹۴۲۰۸
بازدید : ۴۱۳ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
سحرگاهان بدر گاه الهی گفتم این شرح دل وجان را
رهایی بخش ازفضلت تواین خلق گرفتار وپریشان
را
خداوندا تو اگاهی زحال بنده هایت ارزو دارم
نجات مردم در بند را و هم شفای درد مندان را
الهی بنده ی ناچیزم وشرمنده از اعمال خودهستم
امید از رحمتت دارم نویدی بخش از فضلت دل
وجان را
امین یا رب العالمین
التماس ودعا ی خیر
فتحی .تختی ۱۶ /۱۰ ۱۳۹۹ شمسی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام برشما بانوی ارجمند کیانی عزیز و بزرگوار بسیار ممنونم ازلطف ونظریه محترمتان سپاس بیکران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود