جمعه ۲۵ آبان
شاعر شعری از نادر اقبال
از دفتر انتها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ۱۸:۲۶ شماره ثبت ۹۳۸۱۷
بازدید : ۵۰۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب نادر اقبال
|
شاعر صابر، شاکر واز بخل و حسادت طاهر.
عیوب نیکان را ساتر و کردارش فاخر.
خدا را بسیار یاد واشعارش را بر این اصل بنیاد.
از سرگردانی به هر وادی فرار ودر یک مسیر درست برقرار.
رویا و دروغ خیالی از کلامش خالی و به این سبب اندیشه اش متعالی.
پندار و گفتارش شایسته و کردار نیک را بر خود بایسته.
اعتقاد به انتقاد و معتقد به منتقد.
از مدح ظالمان به دور و قلم و زبانش را از این کار معذور.
در مدح نیکان از افراط اجتناب و راه میانه روی را اکتساب.
در فقر صبور و به ثروت با شعور.
تعریف شدن از خودش را ناپسند و از مشهور شدن خودش ناخرسند.
از تکبر به دور و خاکی بودن را بر خود ضرور.
افکار و اخبار روز را دنبال واز کتب تاریخی استقبال.
کلمات رمانتیک را جایگزین کلمات رکیک.
شاعری چنین با تکنیک و نیک شایسته ی تبریک.
نادر اقبال
|
نقدها و نظرات
|
درود وسپاس از شما استاد استکی گرانقدر و مهربان | |
|
سلام و درود مجدد
با عرض معذرت چون (بحرطویل) در لیست قالب ها موجود است جسارت و عرض کردم بزرگوار | |
|
ضمن اینکه اتفاقا شعر است و بحرطویل صدالبته همانطور که عرض شد با کمی تا قسمتی چکش کاری و حذف حشوها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
در حقیقت شاعر