جمعه ۲۵ آبان
ایام جاودانی شعری از نادر اقبال
از دفتر انتها نوع شعر بحر طویل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۵۰ شماره ثبت ۹۵۷۰۲
بازدید : ۳۵۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب نادر اقبال
|
ظاهر و باطن را عرفانی و زبانت را مزین به کلمات یزدانی، وجودت را از بد زبانی و بد گمانی تمیز و از خوبی ها لبریز. در دو روزه ی زندگانی این دنیای فانی، راه و دفتر خود را نورانی و سبحانی و بانیکان همدلی و هم زبانی و برای ایام جاودانی کمک به نیازمندان را اندکی آشکارا و بیشتر پنهانی، وجدانی و منطبق بر مبانی عقلانی. پندار، گفتار و کردارت را ربانی و رحمانی و توشه ی خود را برای آن ایام طولانی مهیا و خویشتن را از نادانی و نافرمانی رها و مبرا.
نادر اقبال
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.