شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر سید علیرضا خوانساری(بیدل)
آخرین اشعار ناب سید علیرضا خوانساری(بیدل)
|
تو ای ارام جان دل بیقراره
رخت زیبا بسان گلعذاره
----
زچشمون قشنگت گشته ام مست
گذر کن بر رهم چون حال زاره
---
تمنا دارمت ای عشق شیرین
رسانم می که دل یکسر فگاره
---
تو که نامت ترنمهای شبهاست
چرا با ما سرت ناسازگاره
---
به زندون غمت کردی اسیرم
نظر کن سوی ما ای ماهپاره
---
همه یارون ز دستم گشته شاکی
که سوز دل شب و روزم بکاره
---
الا ای دوستان یارم بجویید
ندارم من به شبها یک ستاره
---
تو ای ارام دل لختی ز ما باش
که بلبل هم تویی دل شاخساره
---
نشینی بر دلم شادم نمایی
سرا پایم نگر یکسر بهاره
---
اسیرم من به ان خال سیاهت
رخ چون ماه تو دل را نگاره
---
چو بیدل گشته مجنون از سر عشق
بیا یارا که دل چشم انتظاره
-------------------------------------------
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.