شنبه ۳ آذر
دو چشم خیس شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۹ ۱۱:۳۳ شماره ثبت ۸۹۵۹۴
بازدید : ۳۹۸ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
من هستم و فشارش بغضی سخت در گلویم و تبی که می سوزاند وجودم را
من هستم و وداعی سرد با خاطراتم
پاهایی که سست شده اند
و راهی که محروم است از عبور قدمهایم
دلم شکسته!
اما باید بروم
با همین خستگی و پاهایی که برای راه رفتن به دنبال عصایی هستند
باید بروم زیر سقف آسمان
و نزد خدایی که نگاهم میکند از آن بالا
باید بروم تا حرم دیگر راهی نمانده
حالا من هستم و یک گنبد طلایی که چشمک میزند از دور
راه حرم را کرده ام پیدا
همان نور را دنبال میکنم و می رسم به مقصود
حالا من هستم و حرم آقا
بغضی که می ترکد
اشکهایی که می ریزد
و دلی که تنگ و بی تاب است
بی تابی من نیست فقط مال امروز
حالا من هستم و امام رضا(ع)
و یک دنیا حرف ناگفته
و دو چشم خیس و بارانی که نذر آقا کرده ام
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب خدمت استاد استکی بزرگوارم | |
|
درود بر شما نسرین بانوی عزیزم | |
|
درود بر شما جناب شاهین گرامی | |
|
سلام شعله جان نازنینم. سپاس عزیزم | |
|
درود جناب صمیمی گرامی | |
|
عرض ادب و احترام جناب شریفی | |
|
سلام استاد مهربانم. استاد چقدر این متانت کلام شما را دوست دارم. چقدر حرف های شما آرامش بخش هست. چشم حالا یک نوشته طنز تو قسمت مطالب ارسال می کنم تا بگم یک دلیل برای شاد بودن دارم. | |
|
درود برشما استاد جمعی گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا ضامن آهو
پناه بی پناهان
دستمریزاد
عاشورا تسلیت
عزاداری ها قبول
التماس دعا