شنبه ۳ آذر
بانوی بهاری شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳ شماره ثبت ۱۰۸۶۹۷
بازدید : ۲۰۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
جانا بیا! همراه باران بهاری
از پشت پلک پنجره چشم خماری
جانا بیا! گلهای قالی چشم براهند
گردو غبارش مانده بر سنگ مزاری
نسیم و گیسوان زرد خورشید
کنار کوه و رودش سبزه زاری
همه با هم در این محفل برقصند
گناهش پایِ بانوی بهاری
دم می کنم با دست خود در قوریِ سبز
چای و کنارش می گذارم انتظاری
بهار آمد دلم دلتنگ یار است
از او مانده عکسی زیر باران یادگاری
سلام و عرض ادب به محضر شاعران عزیز. از صمیم قلب سال نو را خدمت شما عزیزان تبریک و شادباش عرض می کنم. عذر خواهم بابت بی وزنی شعری که سرودم لطفا مثل همیشه بنده را راهنمایی بفرمائید. سپاس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبابود