پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
چه زیبا میشوی وقتی دروغی تازه میگویی
دوباره گوشه ی چشمت خطوطی ناب می افتد
تو هر چیزی که میخواهی بگو من باورت دارم
برای بوسه های تو دل من آب می افتد
بلندای نگاه تو شبیه ماه میماند
ولی از بین چشمانت به من نوری نمیتابد
تو یک منظومه ی بکری که صدها مشتری دارد
ولی سیارکی چون من به جایی ره نمیابد
به قلبم گرچه میخندی ولیکن خوب میدانی
که چون من عاشقی دیگر تو را هرگز نمیخواهد
برای خنده های تو دلم را وقف خواهم کرد
ولی چشمان بی رحمت ز اندوهم نمیکاهد
خیال دیدنت آخر مرا دیوانه خواهد کرد
میان دست های ما هزاران آسمان راه است
منم با دفتر شعرم تویی با آنهمه عاشق
چه گویم بهتر از اینکه تو نام دیگرت ماه است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با آرزوی بهترینها برای شماعر زیبا کلام