دوشنبه ۵ آذر
زخم قدیم شعری از اصغر ناظمی
از دفتر سایه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۵ شماره ثبت ۸۸۲۵۹
بازدید : ۷۲۰ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب اصغر ناظمی
|
هنوز
هیچ کس ،
اندیشه را برنمی تابد
تا دریابد
کیست وکجاست ؟
وبفهمد
مفهوم ناب زندگی را
بی توپ و تانک و تفنگ
جهان درفاجعه ای اینگونه مبتلاست
(کو آینه ی شفاف تمام نما ؟)
کژراهه مقصد است
درروبروی پرستوها
وزخم عظیم هلاکت
برگُرده های جنون شهر
اگر عمیق وژرف نگاه کنید
زندگی هرچه هست و نیست
حادثه ای بجزگریزاز جعل جنون بی هوده گی نیست
عادت ، تمام دامنه است
با امواج غلیظ تکرار
شعارها همه را ،
دامی مفتون ودلرباست
آیا این قوس قدیم را میتوانی دریافت ؟
جهان ، زخم دیده
از زخم قدیم من وشماست
.........
|
نقدها و نظرات
|
بند آخر به پایان شعر افزوده میشود
جهان زخم دیده از زخم قدیم من وشماست واندیشه گرگ هوادار گله هاست ....... | |
|
سلام دوست بزرگوار ممنون از الطاف وحسن نظر شما | |
|
سلام ممنون از حضور سبز شما | |
|
باسلام ممنون از حسن نگاه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر
دستمریزاد