يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
#همزاد
در من #زنی از #مرد می ترسد
هر #شب #جدا می خوابد از تختَش
آغوشِ #تنهایی غم انگیز است
لعنت به #تختی که شده #بختَش
در من زنی امشب #نگهبان است
چاقو #هوس کرده #گلویی را...
شاید که امشب نوبتَش باشد
باید نخوابد تا خودِ #فردا
در من نگاهِ #دختری غمگین
دنبال بازی با #عروسکهاست
اما جدا افتاده از آنها
مابینِشان صدکوه و صد دریاست
در من #عروسی غرقِ رویاهاست
همبسترِ #معشوقه ی دلخواه
تا #بوسه ای از #عشق می گیرد
با ناله می افتد میانِ #چاه
پیر زنی در #قلب #تاریکم
شمع #امیدی می کند #روشن
در گوش من از #صبر می خواند
چندین فراز از #ندبه و #جوشن
در من #فراری می شود گاهی
یک #دخترِ زیبای #بازیگوش
دنبال مردِ آرزوهایش
مثل #عقابی در پیِ #خرگوش
در من زنی #آبستنِ #مرگ است
باید بزاید #کودکِ غم را
شاید ببوسد #دست #آرامش
بر گونه هایَش اشک #شبنم را
#سمیرا_خوشرو_شبنم
#چارپاره
#چهارپاره
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان بزرگوار سپاس فراوان 🌺🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درودتان استاد سپاس از حضورشما 🙏🙏🙏🙏 | |
|
درودها نازنینم سپاسگزارم 🌺🌺🙏🙏 | |
|
درود مهربانم سپاس بیکران 🙏🙏❤❤❤❤ | |
|
درود مهربانم سپاسگزارم ❤❤❤🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
درودتان مهربانم سپاس از توجه شما نازنینم 🌺🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درودتان بزرگوار بسیار عالی سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺 | |
|
درود نازنینم سپاس بیکران 🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزاران آفرین