يکشنبه ۲۷ آبان
زندگی شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۹۰۰۱۰
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
#زندگی
زندگی گاهی به دستم می دهد یک جامِ #زهر
گاه هم پُر می کند آن جام را از #پادزهر !
هفته ای می آید از در با صدای #آشتی
هفته ی دیگر برایم می نویسد قهرِ #قهر !
می برد گاهی مرا در کوه و دشت و #روستا
می کند گاهی مرا تبعید در زندانِ #شهر !
می شوم گاهی شبیه خارِ در قلبِ #کویر
می برد گاهی مرا مانند گُلها پای #نهر !
می کند گاهی مرا مانند طوفان #بیقرار
گاه دعوت می کند دل را به یک #آرامشهر !
مثل #ماهی می برد جان را به موجِ رنج ها
مثل #صیادی رهایم می کند از چنگِ بحر !
#سمیرا_خوشرو_شبنم
#غزل
|
نقدها و نظرات
|
درودها غزلبانوی من سپاسگزارم از توجه شما پاینده باشید 🙏🙏🙏❤❤❤❤ | |
|
درودتان استاد سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درودتان بزرگوار سپاس فراوان 🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم 🙏🙏🌺🌺 | |
|
درودتان استاد سپاسگزارم از توجه همیشگیتان بزرگوار لطف دارید برقرار باشید🌺🌺🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درودتان بزرگوار سپاس بیکران 🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاس هاا 🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏 | |
|
درودتان بزرگوار سپاس از توجه شما 🙏🙏🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاس از حضورشما سلامت باشید 🙏🙏🙏🌺🌺🙏🙏🙏 | |
|
درودها مهربانم سپاس بیکران از محبت شما 🙏🙏🙏❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی سپاسگزارم بزرگوار 🌺🌺🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
گاه هم پُر می کند آن جام را از #پادزهر !
درودبرشما
بسیارزیبا بود