يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
به عهد وپیمان وتو سوگند
گرفتارم من ،
شمع دل امروزی ومن
پروانه کویت ،
این جان سوخته شود هدیه راهت ،
در کوچه بر زن به گدایی شده مشهور
آآن کس که تو را دید
انگشت بدهان گرفته مبهوت تو گردید!
این طور مرا
بی کس ودر مانده
تنها بخود وامگذارید ،
من در خانه خدا بوده ام
ولی خانه ندارم !
در شهر عاشقان
بی خانه ام ومامن ماوایی ندارم
در جشن وطرب
شاهد پیمانه ندارم
ان بزم چه شد ،
آن همه غوغا بکجا رفت!
ای بی خبران قصه من
پس بکجا شد،
این طور مرا بی کس
و درمانده تنها
بخود وا مگذارید
این دیدن وان رفتن
وتصویر شکسته ،
یرخیز ورهاشو.
این همه رویا بکنار
این ها همه اوهام وفسانه است !
بهرام معینی (داریان ) خرداد ۹۸
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد اندیشمند استاد استکی بزرگوار 🌷 ممنون از مهر ولطف شما 🌷 ایام بکام 🌷 | |
|
سپاس فراوان ادیب فرزانه عزیزم جناب اسماعیلی گرانقدر 🌷 ممنون از محبت ومهر بیکران وهمیشگی تان 🌷 مستدام وشادکام در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس سر کار خانم بویری ادیب وارسته 🌷 ممنون از لطف ومهر همیشگی تان 🌷 در پناه حق🌷 | |
|
سپاس فراوان ادیب فرزانه جناب اقای مالک عزیز 🌷 ممنون از لطف ومهر شما 🌷 در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان ادیب اندیشمند وارسته جناب استاد سلیمانی عزیز 🌷 ممنون از نگاه زیبا وپر از مهرتان 🌷 مستدام در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان سر كار خانم حسينى اديب انديشمند 🌹 ممنون از لطف و محبت شما🌹 در پناه خدا 🌹 | |
|
سپاس فراوان سرکار خانم رحمانی ادیب وارسته 🌷 ممنون از لطف شما 🌷 در پناه حق 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
دستمریزاد