شنبه ۳ آذر
گرفتاری من ازخودم شعری از منصورامین زاده گتندی
از دفتر نجوا نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷ شماره ثبت ۸۴۵۸۶
بازدید : ۲۹۲ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر منصورامین زاده گتندی
آخرین اشعار ناب منصورامین زاده گتندی
|
به دادم رس ، خدایا بی کسم من
نشد بیچاره ترکس ، جزخودم من
منم دارم یکی فرعون درونم
بکن غرقش که تاراحت شوم من
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرودبراستادمحترم
بررسی حضرت عالی موجب افتخاراست
| |
|
سلام ودرود برشما
ممنونم
لطف فرمودید
| |
|
سلام عزیزم
ممنونم
خداروشکرکه توانسته ام
رضایت نوجوان ۱۷ ساله ای
ازدههٔ هشتادروجلب کنم
البته من کارمهمی نکرده ام
اهمیت دربلندپروازی شماست که
بال های بزرگ وقدرتمندی دارید
آسمان ادب درتسخیرتان باد
| |
|
سلام ، گرامی والا
ممنونم
لطف شمابسیارزیباتراست
| |
|
عزیزوسرافرازباشیدانشاالله
| |
|
سلام
باسپاس فراوان
| |
|
سلام.ممنونم
عش آل محمداست
خداروشکر
فی مقعدصدق عندملیک مقتدرنصیبتان باد
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.