شنبه ۳ آذر
یاردل شعری از منصورامین زاده گتندی
از دفتر نجوا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۳۵ شماره ثبت ۸۵۷۶۳
بازدید : ۵۲۵ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر منصورامین زاده گتندی
آخرین اشعار ناب منصورامین زاده گتندی
|
هیچ کسی بادل من یارنیست
همسفرم دردل اسرارنیست
هرچه بگردم نبرم ره به جای
جزتوکسی محرم وغمخوارنیست
چشم خلایق به عیوبم بپوش
هیچ کسی مثل توستارنیست
گرکه بلغزم ، توببینی مرا
برگنهم غیرتوغفارنیست
حاجت خودازتوبخواهم فقط
چون توشهی قادروجبارنیست
بامن منصورگتندی بمان
گرچه که اوعابدوبیدارنیست
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبرشما
ممنونم
| |
|
سلام بانوی پراحساس
ممنون
محبت دارید
خدای بزرگ ،شیرینی زندگیتونوجاودان کند
💞💞💞 | |
|
سلام عزیزم
ممنونم ، به آمین پاک شماانشاالله که به اجابت برسه
| |
|
درودبرشما
ممنونم
| |
|
علیکم السلام
درودبرشما
محبت فرمودید
| |
|
درودبرشما
ممنونم
موفق باشید | |
|
درودسزاوارشماست.بانوی گرامی
ممنونم که افتخارخواندن دادین | |
|
درودبرشما
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بزرگوار
شاعرانههایتان ماندگار