شنبه ۳ آذر
عیدفطر شعری از منصورامین زاده گتندی
از دفتر صیام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۰۵ شماره ثبت ۸۵۵۸۹
بازدید : ۳۸۱ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر منصورامین زاده گتندی
آخرین اشعار ناب منصورامین زاده گتندی
|
چندروزی تابه عیدش مانده است
ازکجادانم مراهم خوانده است
روزه داران راخوراندبهترین
میوه هایی راکه خودرویانده است
می کندمحروم هرکس راکه خورد
روزه را، چون سرزحق پیچانده است
درحقیقت روزه خور، خودکرده است
ازپذیرایی مولا، رانده است
میزبان راهرکسی خودجسته است
تاشتررادرکجاخوابانده است
ازخدامنصور، نوری رابگیر
چون که او انوار راتابانده است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادگرانمایه
ممنونم
جای افتخاراست که موردپسندشماست
| |
|
ممنونم
درودبرشما
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود
دستمریزاد