شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر منصورامین زاده گتندی
آخرین اشعار ناب منصورامین زاده گتندی
|
تقدیم به۱۳ ساله های همسرجو
نمان تنهاوبی همسرعزیزم
بدوزی چشم خودبردرعزیزم
زجابرخیزویارت راطلب کن
نشداین یک ، یکی دیگرعزیزم
|
|
نقدها و نظرات
|
درودجناب استکی بزرگوار
ممنونم ازتقدیرشماعزیز
| |
|
تشکرمی کنم
درودبرشما
| |
|
ممنونم
برشماهم درودفراوان باد
| |
|
سلام
تشکرمی کنم
| |
|
درودجناب آقای اسماعیلی عزیز
میدونم.سختی زیادداره ، ولی ارزش داره که انسان دست رودست نذاره ،بلکه به دنبال انتخابش بره وبامشکلاتش بجنگه.زیرا«إِنَّ الْحَیاةَ عَقیدَةٌ وَجِهادٌ»
پاینده باشید | |
|
ممنون دوست ادیبم
جناب سلیمانی عزیز
ابتداخیال کردم این شعررودراوج مجردی وبدبختی سرودی که فقط یه بالش داشتی...
ولی درپایان شعر دیدم تاریخ زدی سال ۱۳۹۵
تعجب کردم!! آخه دراین تاریخ که دیگه شمابایددرحسرت تعددزوجات شعر بسرایید | |
|
سلام ودرودبرشما
موفق باشید
| |
|
سلام
درود برشاعرگرامی خانم رحمانی
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت بسیار زبایی بود